Бондос І. Реакція на пастку стандартного товару - грати за правилами чи змінити правила? / І. Бондос, М. Ліповскі // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 789. - С. 8-15. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Зазначено, що пропозиція стандартного товару є поширеним на ринку феноменом. Чим сильніша конкуренція на ринку, тим складніше диференціювати продукт/сервіс і, в результаті, посилюється цінова конкуренція, а ціна стає ключовим критерієм покупки товару. Розглянуто суть пастки стандартизованого товару та трьохетапний процес уникнення наслідків цього явища. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-823.2-44
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|