Manzhos T. V. Optimal advertising policy for the diffusion model of innovations / T. V. Manzhos // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 9. - С. 511-517. - Бібліогр.: 516 назв. - англ.
Побудовано модель дифузії інновацій з урахуванням впливу всіх рекламних заходів, що було здійснено протягом часу існування на ринку інноваційного продукту. Проаналізовано різні рекламні стратегії з точки зору інтенсивності витрат на рекламу в часі, знайдено оптимальну з них за однакових витрат та лінійної функції інтенсивності. Теоретичний матеріал проілюстровано числовим прикладом.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"