Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000524951<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Печиборщ В. П. Поняття "головна скарга", визначення основних видів (типів) скарг для роботи оперативно-диспетчерської служби в системі екстреної медичної допомоги / В. П. Печиборщ, О. В. Юрченко, С. В. Синельник, В. А. Максименко // Екстрена медицина: від науки до практики. - 2014. - № 4. - С. 37-43. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Надзвичайно важливим питанням у процесі організації та надання екстреної (швидкої) медичної допомоги (Е(Ш)МД) має визначення іголовної скаргиі абонента щодо стану хворого (постраждалого). Головна скарга є основоположним поняттям до формування уніфікованих протоколів екстреної диспетчеризації. Зрозуміло, що абоненти, які звертаються до диспетчера екстреної медичної допомоги, можуть надавати багато різноманітної інформації щодо стану постраждалого. З метою уніфікації та стандартизації роботи диспетчера власне й виникло поняття іголовна скаргаі. Наведено світовий досвід і напрацювання фахівців ДЗ "Український науково-практичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Міністерства охорони здоров'я України" щодо класифікації та формування переліку скарг від абонентів. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)23
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100946 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|