РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000525733<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кулєшова Н. А. 
Модель оцінювання ефективності маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. А. Кулєшова // Економіка і регіон. - 2013. - № 2. - С. 58-64. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Запропоновано модель вибору маркетингової стратегії туристичного підприємства. На підставі узагальненої системи кількісних показників оцінювання ефективності маркетингової стратегії розроблено модель вибору ефективного варіанта її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського