РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000526080<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Діброва Т. Г. 
Стратегія адаптації міжнародної реклами: вітчизняний досвід / Т. Г. Діброва, Ю. О. Дударєва // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 10. - С. 321-326. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Одна з головних проблем, з якою стикається корпорація-власник глобальної торгової марки, - це вірогідність того, що вона не буде відповідати вимогам локальних ринків. Міжнародна реклама є важливим інструментом маркетингової політики транснаціональної корпорації з просування глобальних марок на зовнішні ринки. Визначено відмінності у застосуванні стратегій стандартизації та адаптації реклами в міжнародному маркетингу. Успішне просування міжнародної марки залежить від чинників, що безпосередньо впливають на динаміку попиту на національних ринках. Дослідження соціально-економічних і національно-культурних умов, що склалися на українському ринку, дозволили виявити цінності орієнтири, що мають бути основою для розроблення рекламної стратегії міжнародної торгової марки. Запропоновано рекомендації щодо використання напрямів модифікації в рекламних стратегіях міжнародних марок на вітчизняному ринку, зокрема з рекламування корейської марки моторних мастил "ZIC".


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського