Діброва Т. Г. Стратегія адаптації міжнародної реклами: вітчизняний досвід / Т. Г. Діброва, Ю. О. Дударєва // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 10. - С. 321-326. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Одна з головних проблем, з якою стикається корпорація-власник глобальної торгової марки, - це вірогідність того, що вона не буде відповідати вимогам локальних ринків. Міжнародна реклама є важливим інструментом маркетингової політики транснаціональної корпорації з просування глобальних марок на зовнішні ринки. Визначено відмінності у застосуванні стратегій стандартизації та адаптації реклами в міжнародному маркетингу. Успішне просування міжнародної марки залежить від чинників, що безпосередньо впливають на динаміку попиту на національних ринках. Дослідження соціально-економічних і національно-культурних умов, що склалися на українському ринку, дозволили виявити цінності орієнтири, що мають бути основою для розроблення рекламної стратегії міжнародної торгової марки. Запропоновано рекомендації щодо використання напрямів модифікації в рекламних стратегіях міжнародних марок на вітчизняному ринку, зокрема з рекламування корейської марки моторних мастил "ZIC". Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 + У9(4УКР)421.0-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|