Гулько О. В. Філософія проектної освіти у контексті сучасних соціокультурних викликів : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / О. В. Гулько; Акад. пед. наук України, Ін-т вищ. освіти. - Київ, 2014. - 19 c. - укp.Досліджено філософсько-методологічний потенціал проектної освіти в контексті сучасних соціокультурних викликів. Визначено проектну освіту як складне філософське явище. Проаналізовано становлення проектної освіти в контексті таких сучасних напрямів філософії освіти, як неопрагматичний, соціал-конструктивістський, емансипаторсько-педагогічний та діалогічний. Виявлено можливості української системи освіти для впровадження проектної освіти. Проаналізовано трансформативні зміни змісту освіти з позиції проектування на всіх її рівнях. Доведено, що в умовах інформаційного суспільства актуалізується потреба у формуванні інноваційної особистості як людини-проектувальника. Здобуті результати суттєво змінили уявлення у філософсько-освітянській думці про проектну освіту, надавши змісту цьому концепту філософського виміру, визначивши проектну освіту як різновид трансформативного навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА411875 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|