Гетьман Г. К. Теорія електричної тяги : підруч. для [студентів] ВНЗ, які навчаються за освіт.-проф. програмою спеціаліста та магістра зі спец. "Електр. трансп." : у 2 т.. Т. 1 / Г. К. Гетьман; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2014. - 578, [1] c. - укp.Викладено загальну теорію механіки й енергетики руху поїзда, характеристики електрорухомого складу в режимах тяги й гальмування, принципи визначення основних параметрів перевізного процесу (маси і швидкості руху поїздів), методи тягових розрахунків та розв'язання задач тягового забезпечення. Основні питання теорії електричної тяги розглянуто стосовно електрорухомого складу магістральних залізниць і метрополітенів. Увагу приділено вивченню характеристик режимів тяги й гальмування, а також встановленню факторів, які визначають тягові властивості саме такого типу електрорухомого складу. Розглянуто закономірності регулювання й питання розрахунку характеристик електрорухомого складу з асинхронними й вентильними тяговими двигунами, оскільки у зв'язку із значними досягненнями в галузі виробництва силової електроніки використання безколекторного тягового привода стає основним напрямом розвитку електровозобудування. Подано основні технічні дані й характеристики електрорухомого складу, а також приклади розв'язання найважливіших практичних задач теорії електричної тяги. Індекс рубрикатора НБУВ: О232-011 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: В355553/1 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|