Колісниченко Т. В. Організація комунікації (реклама та паблік рилейшнз) як поліпарадигмальний феномен : [монографія] / Т. В. Колісниченко, В. В. Мироненко; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ : Середняк Т.К., 2014. - 167 c. - Бібліогр.: с. 145-161 - укp.Досліджено організаційні комунікації, які є продуктом будь-якої організації як відкритої системи, що постійно адаптується до мінливого оточуючого середовища та встановлює зв'язки з контактними аудиторіями. Обгрунтовано думку, що комунікаційні процеси в організації - це комплекс внутрішніх і зовнішніх комунікаційних потоків, що утворюють цілісний комунікативний простір і формують "матерію" інтеракцій. Доведено, що організаційні комунікації є міждисциплінарним інтегративним феноменом. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*45*333.4 + У529.0-211.1 + Ч62 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА788560 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|