Кільова Г. Післядипломна педагогічна освіта вчителів у контексті стратегії навчання упродовж життя / Г. Кільова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 20-24. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розглянуто проблему створення ефективної системи післядипломної педагогічної освіти вчителів. Відмічено, що відповідно до вимог Болонського процесу, якість освіти стає однією з найважливіших цінностей суспільства. Звернено увагу на навчання вчителів упродовж життя шляхом самоосвіти та післядипломної освіти, оскільки завдання, які стоять перед ними, постійно ускладнюються і вимагають від вчителів більшої упевненості в собі, вміння толерантно, високопрофесійно вести діалоги з навчальною аудиторією. Вказано, що корінні зміни відбуваються у методиках навчання, зорієнтованих на компетенції, визначаючої здатність вчителів діяти у рамках навчальних програм. Охарактеризовано післядипломну педагогічну освіту як сукупність властивостей, що обумовлюють її пристосування до реалізації соціальних завдань з формування й розвитку особистості вчителя в аспекті його професійної діяльності. Вказано, що побудова навчання учителів упродовж життя з активним використанням інформаційно-комунікаційних технологій та Інтернет-ресурсів значно збільшило долю самостійної роботи вчителів. Визначено показники комплексної характеристики сучасного вчителя: освіченість, професіоналізм, конкурентоспроможність, компетентність, мобільність тощо, які поряд з орієнтацією на вічні цінності: мир, добро, красу, любов, милосердя та інші не можна уявити без самоосвіти і навчання упродовж життя. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.8
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|