РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000528616<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маслов В. 
Функції процесу управління навчальним закладом як наукова основа розробки змісту і методів підвищення посадово-функціональної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / В. Маслов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 27-32. - укp.

Розглянуто три групи функцій управління навчально-виховних закладів освіти: цільові, які розкривають основні напрями, завдання і зміст управлінської діяльності; алгоритми дій (етапів) у процесі управління; соціально-психологічні аспекти управління. Відмічено, що всі етапи процесу управління пронизує інформаційна функція. Вказано, що у діяльності керівників навчальних закладів інформація відіграє вирішальну роль у забезпеченні ефективного управління. Охарактеризовано прогностично-моделювальну функцію управління, яка здійснюється в різних формах індивідуального, колегіального і колективного керівництва. Зауважено, що функції процесу управління здійснюються з урахуванням соціально-психологічних і нормативно-правових аспектів, а також матеріальних умов відповідно до особливостей, форм та методів їх реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського