Маслов В. Функції процесу управління навчальним закладом як наукова основа розробки змісту і методів підвищення посадово-функціональної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / В. Маслов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 27-32. - укp.Розглянуто три групи функцій управління навчально-виховних закладів освіти: цільові, які розкривають основні напрями, завдання і зміст управлінської діяльності; алгоритми дій (етапів) у процесі управління; соціально-психологічні аспекти управління. Відмічено, що всі етапи процесу управління пронизує інформаційна функція. Вказано, що у діяльності керівників навчальних закладів інформація відіграє вирішальну роль у забезпеченні ефективного управління. Охарактеризовано прогностично-моделювальну функцію управління, яка здійснюється в різних формах індивідуального, колегіального і колективного керівництва. Зауважено, що функції процесу управління здійснюються з урахуванням соціально-психологічних і нормативно-правових аспектів, а також матеріальних умов відповідно до особливостей, форм та методів їх реалізації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|