Ващенко Л. 6 Інноваційне середовище післядипломної педагогічної освіти / Л. 6 Ващенко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 37-40. - укp.Розглянуто інноваційне середовище післядипломної педагогічної освіти (ППО) як комплекс внутрішніх потенціальних умов її системи, здатних забезпечувати в її межах ефективність інноваційних процесів, та зовнішнього середовища, що безпосередньо чи опосередковано впливає на умови інноваційної діяльності та її наслідки. Зауважено, що складовими зовнішнього інноваційного середовища ППО є основні компоненти суспільної системи: соціальні, економічні, політичні, культурні, екологічні. Відмічено складові внутрішнього інноваційного середовища, яке розкриває ресурсний потенціал окремого навчального закладу, зокрема концептуально-стратегічну спрямованість його розвитку, інноваційну компетентність педагогічних працівників та керівників освіти, інформаційно-комунікаційну насиченість. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Укр)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|