Щекатунова Г. Інноваційний розвиток загальноосвітнього навчального закладу – вимога сьогодення / Г. Щекатунова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 40-46. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Розглянуто певні суперечності, які існують у педагогічній теорії і практиці інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). Окреслено низку питань, які потребують вирішення задля здійснення ефективного інноваційного розвитку ЗНЗ. Відмічено, що інноваційний розвиток шкільної освіти є не лише кінцевим продуктом застосування нового у навчальному процесі, а й процедурою їх постійного оновлення. Підкреслено, що сучасні вчені визнають інновацію в освіті як процес створення, поширення і використання нових засобів для розв'язання тих чи інших педагогічних проблем. Зауважено, що інноваційний розвиток ЗНЗ характеризує постійний пошук і впровадження нового змісту, форм, методів і засобів навчання, виховання й управління, розгортання експериментальної науково-дослідної роботи, спрямованої на впровадження освітніх інновацій. Визначено типи моделей інноваційного розвитку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.01
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|