Брюховецька О. Професійно значущі якості особистості викладача вищого навчального закладу / О. Брюховецька, Т. Чаусова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 74-78. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розглянуто вимоги до сучасного викладача психології, якій має володіти грунтовними професійними знаннями, не обмежуючись лише психологічними дисциплінами, які викладає, але уміти відповісти на будь-яке питання. Зауважено, що становлення викладача – це насамперед, формування його як особистості. Відмічено особистісний компонент викладача, який включає особистісні якості, що виражаються в природжених здібностях до викладацької діяльності, рівні розвитку соціального інтелекту, дидактичних здібностях, мовних здібностях, сформованості аналітичних та проектних умінь, організаторських, орієнтаційних та комунікативних умінь тощо. Викладено проблеми, з якими стикається викладач вищої школи. Вміщено дві таблиці найбільш важливих професійно значущих якостей викладача з погляду викладачів-психологів та студентів. Аналіз результатів опитування показав різні погляди викладачів і студентів на найбільш важливі професійно значущі якості викладача, але всі вони визнають: високий інтелект, глибоку культуру, ерудицію, почуття гумору, доброзичливість, що поліпшує атмосферу аудиторії та ефективність діяльності викладача. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|