РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000528751<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Нагорна Н. В. 
Стимулювання суб'єктної позиції майбутнього психолога щодо набуття педагогічної компетентності / Н. В. Нагорна // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 100-103. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано стимулювання суб'єктної позиції майбутнього психолога щодо набуття педагогічної компетентності. Увагу зосереджено на поступовому переході авторитарного педагогічного керівництва навчально-пізнавальною та навчально-професійною діяльністю майбутніх психологів у формат підтримки процесу набуття ними педагогічної компетентності. Усвідомлення особистісного сенсу майбутніх психологів щодо набуття педагогічної компетентності інтенсивно здійснювалося впродовж вивчення ними курсів "Педагогіка" та "Педагогічна психологія" як базових дисциплін їх теоретичної професійно-педагогічної підготовки до здійснення практичної діяльності як практичних психологів у сфері освіти та як викладачів психології. Після застосування діагностичних анкет "Майбутні психологи про себе й обрану професію", "Самостійна професіоналізація" і тренінгу "Мій професійний вибір" майбутні психологи поступово починали усвідомлювати, що становлення їх особистості як носіїв педагогічної компетентності припускає самостійну постановку ними особливих навчально-професійних завдань, опанування відповідних способів дій і вибір найбільш адекватних форм самоконтролю й самооцінки.

Проанализирована стимуляция субъектной позиции будущего психолога относительно приобретения педагогической компетентности. Внимание сосредоточено на постепенном переходе авторитарного педагогического руководства учебно-познавательной и учебно-профессиональной деятельностью будущих психологов в формат поддержки процесса педагогической компетентности. Осознание личностного смысла будущих психологов относительно приобретения педагогической компетентности интенсивно осуществлялось на протяжении изучения ими курсов "Педагогика" и "Педагогическая психология" как базовых дисциплин их теоретической профессионально-педагогической подготовки к осуществлению практической деятельности как практических психологов в сфере образования и как преподавателей психологии. После применения диагностических анкет "Будущие психологи о себе и выбранной профессии", "Самостоятельная профессионализация" и тренинга "Мой профессиональный выбор" будущие психологи постепенно начинали осознавать, что становление их личности как носителей педагогической компетентности предполагает самостоятельную постановку ими особых учебно-профессиональных задач, овладение соответствующих способов действий и выбор наиболее адекватных форм самоконтроля и самооценки.

It’s analyzed stimulation future psychologist subject position regarding the acquisition of pedagogical competence. Focuses on the gradual transition of authoritarian pedagogical management of educational-cognitive and educational-occupational future psychologists format support the pedagogical competence. Awareness of personal sense of future psychologists regarding the acquisition of pedagogical competence intensively carried out for the study of their courses “Education” and “Educational psychology” as the basic disciplines of theoretical vocational and educational training for the implementation practice as clinical psychologists in the field of education and as teachers of psychology. After applying the diagnostic profiles “Future psychologists about themselves and their chosen profession”, “Self-professionalization” and training “My professional choice” future psychologists gradually began to realize that the formation of their identity as bearers of pedagogical competence involves the formulation of an independent special training and professional problems, learning appropriate courses of action and choosing the most appropriate forms of self-control and self-esteem.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940 + Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського