РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000528782<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Mospan N. 
National qualifications frameworks: the current state of play / N. Mospan // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2014. - № 1/2. - С. 38-41. - Бібліогр.: 4 назв. - англ.

This paper presents the current state of higher education in the European Union, namely the process of development and implementation of European Qualifications Frameworks with the National Qualifications Framework in member countries of the European Union. It introduses the analysis of data in all member states mostly based on the reports of the European organizations. This paper also shows that different countries have different strategies and they are on different stages of this process.

На основі даних, зібраних у державах, які приєдналися до Болонського процесу, проаналізовано сучасний стан розвитку вищої освіти в Європейському Союзі, а саме: процес узгодження та адаптації Європейськіх рамок кваліфікацій з національними рамками кваліфікацій (НРК) у країнах - членах Європейського Союзу. Презентовано розроблені в межах Європейського Союзу різні "рамки кваліфікацій": Болонські рамки кваліфікацій (Bologna Framework), Європейські рамки кваліфікацій (EQF) та Національні рамки кваліфікацій (National Qualifications Framework). Виокремлено суттєві розбіжності в концептуальному та прикладному аспектах реалізації цих "рамок кваліфікацій". Зазначено, що країни - учасниці Болонського процесу знаходяться на різних рівнях розробки та впровадження НРК у національній системі вищої освіті – 80 % (28 країн) розробляють або вже розробили комплексні НРК, 40 % (14 країн) офіційно прийняли НРК, 74 % (26 країн) запропонували рамки восьми рівнів із субрівнями. Резюмовано, що, незважаючи на нерівномірність і ускладнення процесу впровадження НРК у національні системи вищої освіті, країни - члени ЄС тримають курс на створення єдиного Європейського освітнього простору.

На основании данных, собранных в государствах, которые присоединились к Волонского процесса, проанализировано современное состояние развития высшего образования в Европейском Союзе, а именно: процесс согласования и адаптации Европейским рамок квалификаций национальными рамками квалификаций (НРК) в странах-членах Европейского Союза. Презентованы разработанные в рамках Европейского Союза различные "рамки квалификаций": Болонские рамки квалификаций (Bologna Framework), европейские рамки квалификаций (EQF) и национальные рамки квалификаций (National Qualifications Framework). Выделены существенные расхождения в концептуальном и прикладном аспектах реализации этих "рамок квалификаций". Указано, что страны-участницы Болонского процесса, находящихся на разных уровнях разработки и внедрения НРК в национальной системе высшего образования - 80% (28 стран) разрабатывают или уже разработали комплексные НРК, 40% (14 стран) официально приняли НРК, 74% (26 стран) предложили рамки 8-ми уровней с суб-уровнями. Резюмированы, что, несмотря на неравномерность и осложнения процесса внедрения НРК в национальные системы высшего образования, страны-члены ЕС держат курс на создание единого Европейского образовательного пространства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського