РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000528786<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Halytska M. 
Research education in the context of cultural approach / M. Halytska // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2014. - № 1/2. - С. 19-22. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

Розкрито сутність понять "культура" та "освіта". Зазначено, що пошуки моделей змісту освіти, адекватних сучасному типу культури, що відповідають новому етапу розвитку цивілізації, сановлять одне з актуальних завдань сучасної педагогіки. Обгрунтовано необхідність розробки теоретичних основ цілісного навчально-виховного процесу стосовно таких категорій, як зміст, методи та організація навчання. Констатовано, що розв'язання зазначених завдань вимагає звернення до фундаментальних витоків освіти, розгляду їх як частини культури, культуротворчого процесу. Проаналізовано погляди вітчизняних і зарубіжних вчених, які досліджували зазначену проблему у педагогічній науці.

Проанализированы научные источники для выяснения сущности и содержания исследовательских компетенций будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии, а также условия их формирования в ВУЗ. Определено, что исследовательские компетенции - это совокупность знаний, интеллектуальных, практических и организаторских умений, направленных на выполнение деятельности исследовательского и инновационного характера. Выделены две группы форм научно-исследовательской работы магистрантов: те, что являются составной частью учебного процесса (подготовка научных рефератов и докладов на заданную тему; выполнение домашних заданий с элементами творческого поиска; исследовательские задачи на период всех видов практик; выполнение дипломных (квалификационных) проектов); те, что выполняются во внеаудиторное время (работа научных кружков и проблемных групп, студенческого научно-творческого общества). Названы основные направления и этапы написания магистерской диссертации: выполнение индивидуальных поисково-исследовательских задач; реализация инновационных образовательных технологий при преподавании профессионально-педагогических дисциплин; выполнение нетиповых задач исследовательского характера в период педагогической практики; обучение магистрантов технологиям подготовки отчетов, статей, докладов и других материалов по теме магистерской диссертации в процессе инновационно направленной научно-исследовательской практики; организация участия магистрантов в конференциях, конкурсах научных студенческих работ.

Analysis of the contemporary trends and challenges of education showed that domestic and foreign school pay special attention to the extra-curriculum aspects of education. High demands are made not only to students but also to their spiritual and moral nature with respect to their friends, society and environment. The concept of cultural fundamentals of the integrity of educational content is based on the identity of education and culture, reflected in the model of humanitarian, cultural and educational system. The integrity of the content of education is considered in the unity of the following aspects: the cultural essence of educational content and cultural – personal oriented approach to the design of educational content.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в05 + Ч111.156

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського