РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000528838<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чех А. 
Європейські стратегії модернізації загальної середньої освіти та реформування освітньої системи в Україні / А. Чех // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 138-141. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зроблено теоретичний аналіз проблеми реформування загальної середньої освіти в контексті інтеграційних освітніх тенденцій. Названо стратегічні напрями державної політики у сфері освіти: реформування системи освіти, оновлення згідно з вимогами сучасності, модернізація структури, змісту та організації освіти, реалізація освітніх моделей, створення навчальних закладів різних типів і форм власності, побудова ефективної системи національного виховання, доступність та безперервність освіти протягом всього життя, екологізація освіти, інноваційна діяльність та підвищення якості освіти, інформатизація тощо. Надано стислу характеристику профільного навчання в європейських країнах і констатовано необхідність удосконалення розробки завдань для зовнішнього незалежного оцінювання випускників шкіл та застосування його на різних рівнях навчання.

Сделан теоретический анализ проблемы реформирования общего среднего образования в контексте интеграционных образовательных тенденций. Названы стратегические направления государственной политики в сфере образования: реформирование системы образования, обновление в соответствии с требованиями современности, модернизация структуры, содержания и организации образования, реализация образовательных моделей, создание учебных заведений разных типов и форм собственности, построение эффективной системы национального воспитания, доступность и непрерывность образования в течение всей жизни, экологизация образования, инновационная деятельность и повышение качества образования, информатизация. Дана краткая характеристика профильного обучения в европейских странах и констатирована необходимость совершенствования разработки заданий для внешнего независимого оценивания выпускников школ и применения его на разных уровнях обучения.

The article analyzes the problems of reform of the secondary education in the context of Ukraine’s integration in the European educational processes. It is provided in it that the introduction of borrowed foreign innovations is made in parallel with the existence of the traditional foundations of Ukrainian education. This fact, one the one hand, allows to save Ukrainian national identity formation, but on the other – inhibits the promotion of national education in the direction of a unified European educational space.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського