РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000528859<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Харченко Н. 
Протиріччя в освіті України та перспективи їх подолання для сталого розвитку / Н. Харченко, Б. Харченко // Нова пед. думка. - 2014. - № 1. - С. 5-10. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто сучасний стан освіти в Україні та світі, виокремлено соціальні та фахові протиріччя в освіті з погляду компетентності педагогічних працівників. Наведено таблицю основних показників сталого розвитку країн за 2000 р. та схему формування традиційної та альтернативної освіти для сталого розвитку. Конкретизовано основні завдання альтернативної освіти, які вона повинна розв’язувати для сталого розвитку, та інструментарій упровадження освіти для сталого розвитку. Охарактеризовано загальні (соціальні) протиріччя сучасного етапу розвитку людства, досліджено протиріччя в освіті з погляду фахової компетентності педагогічних працівників. Доведено, що у нашій державі стан освіти не відповідає світовим вимогам, є занедбаним, вимагає вдосконалення та оновлення. Надано пропозиції для реалізації Державної програми “Освіта для сталого розвитку”. Визначено, що з позицій сталого розвитку освіта повинна забезпечити гармонійний розвиток особистості на підставі комплексного моделювання життєвих процесів з метою прийняття реальних рішень, формувати свідомість і поведінку людей у ставленні до природи, соціальних проблем та забезпечувати добробут для майбутніх поколінь.

Рассмотрено современное состояние образования в Украине и мире, выделены социальные и профессиональные противоречия в образовании с точки зрения компетентности педагогических работников. Приведена таблица основных показателей устойчивого развития стран за 2000 г. и схема формирования традиционного и альтернативного образования для устойчивого развития. Конкретизированы основные задачи альтернативного образования, которые оно должно решать для устойчивого развития, и инструментарий внедрения образования для устойчивого развития. Определены общие (социальные) противоречия современного этапа развития человечества, исследованы противоречия в образовании с точки зрения профессиональной компетентности педагогических работников. Доказано, что в нашем государстве состояние образования не соответствует мировым требованиям, является заброшенным, требует совершенствования и обновления. Даны предложения для реализации Государственной программы “Образование для устойчивого развития”. Определено, что с позиций устойчивого развития образование должно обеспечить гармоничное развитие личности на основании комплексного моделирования жизненных процессов с целью принятия реальных решений, формировать сознание и поведение людей в отношении к природе, социальных проблем и обеспечивать благосостояние для будущих поколений.

The current state of education in Ukraine and in the world highlighted the social and professional contradictions in education in terms of competence of teachers. It’s considered the table of the main indicators of sustainable development in 2000, and a scheme for generating traditional and alternative education for sustainable development. It’s fleshed out the basic tasks of alternative education that she should decide for sustainable development and implementation tools of education for sustainable development. It’s defined the general (social) contradictions of the present stage of human development, investigated contradictions in education in terms of professional competence of teachers. We prove that in our country the state of education does not meet international requirements, is abandoned, and needs improvement and renovation. Proposals are given for the implementation of the State program “Education for Sustainable Development”. It’s determined that from the standpoint of sustainable development education should ensure the harmonious development of personality based on complex modeling of life processes in order to make real decisions, generate consciousness and behavior in relation to the nature of social problems and ensure prosperity for future generations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) + Ч34(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського