РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000528864<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Руденко Н. 
Інтерактивність як спосіб ефективної взаємодії і навчання студентів / Н. Руденко // Нова пед. думка. - 2014. - № 1. - С. 25-29. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано поняття інтерактивності, розглянуто різні наукові підходи до визначення інтерактивного навчання. Обгрунтовано необхідність застосування методів інтерактивного навчання студентами педагогічних спеціальностей для подальшого застосування у професійній діяльності. Описано групові (від двох до шести осіб) та фронтальні (спільна робота та взаємонавчання всього колективу) методи інтерактивного навчання. Детально оговорено вимоги щодо реалізації інтерактивних методів навчання, наведено схему використання фронтальних і групових методів. Наголошено, що за умови вмілого провадження інтерактивні методи навчання дозволяють залучити до роботи всіх студентів, сприяють виробленню соціально важливих навиків роботи в колективі, допомагають розпочати дискусію, обговорення. Зроблено висновок, що інтерактивне навчання дозволяє наблизити викладання до нового, особистісно зорієнтованого рівня. Студенти, навчившись працювати у взаємодії, в майбутньому застосовуватимуть означені прийоми у своїй професійній діяльності.

Проанализировано понятие интерактивности, рассмотрены различные научные подходы к определению интерактивного обучения. Обоснована необходимость применения методов интерактивного обучения студентами педагогических специальностей для дальнейшего применения их в профессиональной деятельности. Описаны групповые (от двух до шести человек) и фронтальные (совместная работа и взаимообучение всего коллектива) методы интерактивного обучения. Подробно оговорены требования по реализации интерактивных методов обучения, приведена схема использования фронтальных и групповых методов. Отмечено, что при условии умелого образования интерактивные методы обучения позволяют привлечь к работе всех студентов, способствуют выработке социально важных навыков работы в коллективе, помогают осуществлять дискуссию, обсуждение. Сделан вывод о том, что интерактивное обучение позволяет приблизить преподавание к новому, личностно ориентированному уровню. Студенты, научившись работать во взаимодействии, в будущем применяют указанные приемы в своей профессиональной деятельности.

Analyzes the concept of interactivity, considered various scientific approaches to the definition of interactive learning. It’s considered need to use interactive teaching methods students of pedagogical skills for future use in their professional activities. It’s described the group (2 to 6 people) and frontal (teamwork and mutual learning of all collective) interactive teaching methods. Detail specified requirements for the implementation of interactive teaching methods, the use of a diagram of the front and group methods. Noted that provided skillful production, interactive teaching methods allow to involve all students contribute to the development of socially important skills of teamwork, helping to start a discussion, discussion. It’s concluded that online learning allows you to bring teaching to a new level of personality-oriented. Students learn to work in cooperation in the future to apply the said admission to their professional activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського