РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000528870<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Нагорна О. 
Фізична реабілітація дітей із розумовою відсталістю молодшого шкільного віку / О. Нагорна // Нова пед. думка. - 2014. - № 1. - С. 46-49. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто питання комплексного корекційного впливу в процесі навчально-виховної роботи з дітьми з розумовою відсталістю (РВ). Проаналізовано загальні та специфічні розлади моторної сфери дітей означеної категорії. Акцентовано увагу на необхідності систематичного впровадження фізичної реабілітації для покращення особистісного розвитку дітей із РВ. Обгрунтовано основну мету такої програми з фізичної реабілітації – корекція і компенсація недоліків фізичного розвитку, загальної та дрібної моторики, що перешкоджають успішному навчанню і вихованню дітей, – окреслено її напрями. Наведено блок-схему комплексної програми фізичної реабілітації дітей із РВ, описано специфіку проведення таких занять. Узагальнено, що завданнями навчальних закладів, що виховують дітей з РВ є забезпечення умов навчання та систематичної корекції засобами фізичної реабілітації таких дітей. Наголошено на необхідності змін в професійній підготовці майбутніх педагогів фізичної культури спеціальних та загальноосвітніх навчальних закладів початкової школи, пов’язаних з формуванням у них готовності до забезпечення комплексного корекційного впливу на дітей з РВ.

Рассмотрены вопросы комплексного коррекционного воздействия в процессе учебно-воспитательной работы с детьми с умственной отсталостью. Проанализированы общие и специфические расстройства моторной сферы детей указанной категории. Акцентировано внимание на необходимости систематического внедрения физической реабилитации для улучшения личностного развития детей с умственной отсталостью. Обоснована основная цель такой программы по физической реабилитации – коррекция и компенсация недостатков физического развития, общей и мелкой моторики, препятствующих успешному обучению и воспитанию детей, – очерчены ее направления. Приведена блок-схема комплексной программы физической реабилитации детей с умственной отсталостью, описана специфика проведения таких занятий. Обобщено, что задачами учебных заведений, воспитывающих детей указанной категории, является обеспечение условий обучения и систематической коррекции средствами физической реабилитации таких детей. Отмечена необходимость изменений в профессиональной подготовке будущих педагогов физической культуры специальных и общеобразовательных учебных заведений начальной школы, связанных с формированием у них готовности к обеспечению комплексного коррекционного воздействия на детей с умственной отсталостью.

The questions of the impact of the correctional complex in the process of educational work with children with mental retardation. It’s analyzed the general and specific disorders of the motor sphere of children of this category, focused on the necessity of systematic implementation of physical rehabilitation to improve the personal development of children with mental retardation. Substantiated the main purpose of such a program in physical rehabilitation – correction and compensation disadvantages of physical development, gross and fine motor skills that prevent successful training and education of children – outlined its direction. Shows a block diagram of an integrated program of physical rehabilitation of children with mental retardation, described the specifics of such employment. It’s summarized that the objectives of educational institutions caring for children with mental retardation, is to provide learning environments and systematic correction by means of physical rehabilitation of such children. The necessity of changes in the training of future teachers of physical culture and special secondary schools elementary school associated with the formation of their readiness for an integrated corrective impact on children with mental retardation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського