Федорець В. Аналіз актуальних проблем кардіологічного здоров'я як шлях до формування базисних цінностей сучасної педагогіки / В. Федорець // Нова пед. думка. - 2014. - № 1. - С. 209-213. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.З позицій кордоцентризму проаналізовано деякі тенденції педагогіки суспільства постмодерну, актуалізовано віковий підхід як ціннісний імператив. У контексті гуманістичного підходу із врахуванням проблем кардіологічного здоров’я досліджено питання раннього навчання і соціалізації, а також феномен прив’язаності та антиципації. С позиций кордоцентризма проанализированы некоторые тенденции педагогики общества постмодерна, актуализирован возрастной подход как ценностный императив. В контексте гуманистического подхода с учетом проблем кардиологического здоровья исследованы вопросы раннего обучения и социализации, а также феномен привязанности и антиципации. From the standpoint of some of the trends analyzed modern pedagogy postmodern society, last updated on age as a valuable approach imperative. In the context of a humanistic approach to meet the challenges of Cardiology investigated health issues early learning and socialization, as well as the phenomenon of attachment and anticipation. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|