РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000528962<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гірний О. І. 
Проблема творчості у навчанні / О. І. Гірний, М. М. Савчин // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 1. - С. 51-56. - Бібліогр.: 11 назв - укp.

Розглянуто проблему творчості і творчих здібностей у контексті історичного розвитку. Виокремлено три нерівномірні в часі етапи, пов’язані з трьома різними підходами: елітарним, психологічним і педагогічним. Досліджено теоретичне підгрунтя педагогіки творчості, в основі якого лежать три вихідні гіпотези: про можливість навчання творчості, що заснована на трактування її як ремесла; про доцільно підібрані набори завдань як головний засіб такого навчання та про тренінг як основну форму навчання творчості. Зроблено висновок, що творчість як дуже бажану для суспільства ознаку homo sapiens можна й потрібно розвивати в школах, і це має бути однією з головних складових мети шкільної освіти.

Рассмотрена проблема творчества и творческих способностей в контексте исторического развития. Выделены три неравномерные во времени этапа, связанные с тремя разными подходами: элитарным, психологическим и педагогическим. Исследован теоретический фундамент педагогики творчества, в основе которого лежат три выходные гипотезы: о возможности обучения творчеству как ремеслу; о целесообразно подобранных наборах задач как главном средстве такого обучения и о тренинге как основной форме обучения творчеству. Сделан вывод о том, что творчество как очень желательный для общества признак homo sapiens можно и нужно развивать в школах, и это должно быть одной из главных целей школьного образования.

The problem of creative work and creative abilities in the context of historical development is analyzed. Three uneven in time stages related to two different approaches such as elite, psychological and pedagogical are considered. The theoretical subsoil of pedagogic of creative work, that covers three initial hypotheses such as: 1) about possibility of creative work learning that leans against its interpretation as handicrafts; 2) about reasonable chosen sets of tasks as main means of such studies and 3) about training as basic form of creative work studies is grounded. The following conclusion is exposed: work as very desirable for society sign of homo sapiens is possible and should be developed in schools, and it must be one of main constituents of school education goals.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського