Бондар Л. М. Використання методів арт-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку / Л. М. Бондар // Пед. пошук. - 2014. - № 1. - С. 54-57. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Зауважено доцільність впровадження наступних технологій: піско- та сніготерапії, піскової анімації та аплікації, музикотерапії, малювання на креативній дошці, малювання на настільних мольбертах з оргскла в навчальний процес дошкільних закладів. Наведено види ігор на піску: пізнавальні, для розвитку тактильно-кінестичної чутливості, художньо-мовленнєві, творчі, комунікативного характеру. Розглянуто організаційні, дидактичні та методичні аспекти проведення цих ігор. Отмечена целесообразность внедрения следующих арт-технологий: песко- и снеготерапии, песочной анимации и аппликации, музыкотерапии, рисования на креативной доске, рисования на настольных мольбертах из оргстекла в учебный процесс дошкольных учреждений. Рассмотрены виды игр на песке: познавательные, для развития тактильно-кинестической чувствительности, художественно-речевые, творческие, коммуникативного характера. Исследованы организационные, дидактические и методические аспекты проведения этих игр. Was emphasized feasibility of implementing these technologies pisco and snihoterapiyi; sand animation; sand baths; music therapy; drawing on the creative board; drawing on desktop easel with plexiglass in the learning process preschools. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.82
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|