Колесник Л. Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник // Рідна шк.. - 2014. - № 1/2. - С. 50-53. - Бібліогр.: 4 назви. - укp.Обгрунтовано важливість формування професійної самооцінки як ключової складової соціально-психологічної компетенції в процесі навчально-професійної діяльності. Розкрито критерії та рівні сформованості професійної самооцінки майбутніх учителів початкової школи, висвітлено результати дослідно-експериментальної роботи з діагностування сформованості професійної самооцінки студентів. Обоснована важность формирования профессиональной самооценки как ключевой составляющей социально-психологической компетенции в процессе учебно-профессиональной деятельности. Раскрыты критерии и уровни сформированности профессиональной самооценки будущих учителей начальной школы, отражены результаты опытно-экспериментальной работы по диагностике сформированности профессиональной самооценки студентов. Substantiated the importance of formation of professional self-esteem as a key component of the socio-psychological competence in the educational activity. Disclosed criteria and levels of formation of professional self-assessment of future elementary school teachers presented the results of experimental work on the diagnosis of formation of professional self-esteem of students. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|