РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000528993<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Панасенко Е. 
Розвиток змісту експериментів у галузі дидактики та методик викладання шкільних дисциплін у науково-педагогічних дослідженнях в УРСР / Е. Панасенко // Рідна шк.. - 2014. - № 1/2. - С. 61-68. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено проблему розвитку змісту дидактичних та методичних експериментів, репрезентованих українськими авторами в науково-педагогічних дослідженнях радянської доби. З’ясовано, що найбільш актуальними у 1960 – 1970-ті рр. були експерименти, присвячені питанням ефективності уроку; формування пізнавальної активності, пізнавальних інтересів, потреб в учнів; розвитку в школярів самостійності у навчанні; проблемному навчанню; програмованому підходу в навчанні; розробленню та перевірці змісту, принципів, методів і засобів навчання; використанню технічних засобів тощо. Виявлено, що цей період став етапом прогресивного розвитку педагогічного експерименту як наукового методу дослідження проблем навчання школярів.

Исследована проблема развития содержания дидактических и методических экспериментов, представленных украинскими авторами в научно-педагогических исследованиях советской эпохи. Выяснено, что наиболее актуальными в 1960 – 1970-е гг. были эксперименты, посвященные вопросам эффективности урока; формированию познавательной активности, познавательных интересов, потребностей у учащихся; развитию у школьников самостоятельности в обучении; проблемному обучению; программируемому подходу в обучении; разработке и проверке содержания, принципов, методов и средств обучения; использованию технических средств и т.п. Выявлено, что этот период стал этапом прогрессивного развития педагогического эксперимента как научного метода исследования проблем обучения школьников.

The problem of the development of the content of teaching and methodical experiments presented Ukrainian authors in scientific-pedagogical studies of the Soviet era. It was found that the most relevant in the 60 – 70 years of the twentieth century were experiments on the effectiveness of the lesson; formation of cognitive activity, cognitive interests and needs of students; development of students’ autonomy in learning; problem-based learning; programmed approach to learning; development and testing of content, principles, methods and teaching aids; the use of technical equipment, etc. It’s revealed that this period was the development stage progressive pedagogical experiment as a scientific method of research student learning problems.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського