Левченко І. М. Освіта дорослих як наукова проблема / І. М. Левченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 5. - С. 45-54. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто поняття "андрагогіка" на основі системного підходу для вивчення, аналізу та психолого-педагогічних фактів і явищ в процесі пізнання. Зауважено, що поняття "андрагогіка" необхідно ширше вживати у практичній роботі ВНЗ з дорослими. Рассмотрено понятие "андрагогика" на основе системного подхода для изучения, анализа и психолого-педагогических фактов и явлений в процессе познания. Замечено, что понятие "андрагогика" необходимо шире использовать в практической работе ВУЗ со взрослыми. Considered the concept of "andragogy" on the basis of a systematic approach to the study, analysis and psycho-pedagogical facts and phenomena in the learning process. Noted that the term "andragogy" need to be more used in practice of higher education institutions with adults. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|