Семеног О. М. Індивідуальність учителя у проекції педагогічного дискурсу / О. М. Семеног // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 5. - С. 174 – 180. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто структурно-змістові аспекти навчальних книг серії "Педагогічна освіта – ХХІ"; підготовлених колективом дослідників Центру освітніх технологій Миколаївського національного університету ім. В. Сухомлинського (керівник – О. Пєхота). Зазначено, що ключові концепти педагогічного дискурсу – індивідуальність вчителя і педагогічні технології запропоновано в проекції головних ідей – Істина, Краса, Моральність, Користь. Представлено структурно-содержательные аспекты учебных книг серии "Педагогическое образование - ХХI"; подготовленных коллективом исследователей Центра образовательных технологий Николаевского национального университета им. В. Сухомлинского (руководитель - О. Пехота). Отмечено, что ключевые концепты педагогического дискурса - индивидуальность учителя и педагогические технологии предлагаются в проекции главных идей - Истина, Красота, Нравственность, Польза. Submitted structurally substantive aspects of educational books in the series "Teacher education - XXI", prepared by a team of researchers of the Center for Educational Technologies Nikolaev National University named after V. Sukhomlinsky (Head - O. Pehota). Noted that the key concepts of pedagogical discourse - the individual teacher and educational technology offered in the projection of the main ideas - Truth, Beauty, Morality favor. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|