Матейко Г. Б. Інноваційні педагогічні технології: комплексне використання міждисциплінарного семінару і кейс-методу / Г. Б. Матейко, О. Є. Кондрин, О. П. Бойчук // Архів клініч. медицини. - 2010. - № 2. - С. 95-98. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Комплексне використання традиційної і проблемної форм навчання - міждисциплінарного семінару у вигляді наукової конференції з вирішенням конкретних клінічних ситуацій і кейс-методу доповнює одна одну та компенсує недоліки. Міждисциплінарний семінар розроблений для лікарів-інтернів зі спеціальності "Інфекційні хвороби", так як для успішного його проведення необхідний достатній рівень засвоєння учасниками семінару провідних ідей, основних понять і положень з різних дисциплін, що вивчалися на етапі додипломного навчання. Завдання міждисциплінарного семінару - забезпечити усвідомлення лікарями-інтернами міжпредметних зв'язків, систематизувати набуті знання, навики і вміння, зробити підсумок роботи. Як інтерактивний метод навчання, міждисциплінарний семінар дозволяє виробити і закріпити у лікарів-інтернів навики застосовування набутих знань у практичній медицині, розвиває професійно-творче мислення, ініціативність, самостійність, відповідальність, дає можливість поділитися власним досвідом з іншими. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24388 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|