Лучко І. М. Сприйняття кредитно-модульної системи навчання студентами факультету підготовки іноземних громадян / І. М. Лучко, І. В. Ємельяненко, Л. І. Пелехан // Архів клініч. медицини. - 2011. - № 2. - С. 73-75. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проаналізовано сприйняття основних положень кредитно-модульної системи організації навчального процесу та відношення до неї студентів факультету підготовки іноземних громадян Івано-Франківського національного медичного університету. На основі результатів анкетування, проведеного на кафедрі фізіології, відзначено ряд позитивних та негативних моментів у навчанні за новою системою. Результати анкетування показали, що не всі іноземні студенти є достатньо адаптованими до навчання у вищій школі. Більшість їх висловлюється проти вивчення великої кількості тем, які не входять у план аудиторних занять. Неоднозначним є ставлення до тестового контролю. Одними з позитивних моментів цієї системи навчання, на думку студентів, є: постійний стимул до навчання, різноманітні форми контролю знань, можливість перескладання незадовільних оцінок, наявність консультацій в позаурочний час. Серед основних недоліків кредитно-модульної системи іноземні студенти виділяють: необхідність відробок пропущених практичних занять в певний термін, великий об'єм матеріалу для самостійного опрацювання. Досить багато студентів цього факультету вважають свій рівень знань іноземної мови недостатнім для навчання в університеті. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24388 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|