Цицюра О. О. Формування та розвиток психолого-педагогічної культури у майбутніх педіатрів / О. О. Цицюра, З. Р. Кочерга, О. В. Кузенко, С. В. Василевич, О. М. Панько // Архів клініч. медицини. - 2011. - № 1. - С. 93-95. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Психолого-педагогічна культура є інтегральною якістю особистості, що проектує його загальну культуру в сфері медицини. Формування психолого-педагогічної культури майбутнього лікаря-педіатра - це нагромадження знань, досвіду та якісна реалізація їх у діяльності та поведінці особистості. Вважається за необхідне введення до програм навчання майбутніх лікарів-педіатрів таких предметів і курсів, як: соціальна педагогіка, психологія, конфліктологія, культура спілкування, основи фізіогноміки. Обов'язковою умовою в спілкуванні лікаря та пацієнта є культура мовлення - вміння правильно вживати та вимовляти слова, будувати фрази, а також вміння вислухати співбесідника. Лікар-педіатр повинен навчитися розуміти "німу мову", тобто мову поз, міміки, руху очей, жестів, характеру крику. Дитина повинна відчути турботу й увагу, лікар має завжди поважати її гідність та особистість. Завданнями лікаря є всебічне сприяння освіті батьків щодо їх ролі в формуванні здоров'я дітей у сім'ї. Професійна діяльність лікаря перебігає в безпосередньому спілкуванні з колегами, середнім медичним персоналом та іншими співробітниками. Лікар не повинен негативно висловлюватися про терапевтичну тактику колег, що оглядали до нього дитину. Слід не забувати ще один важливий принцип медичної деонтології - дотримання лікарської таємниці. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р + Ю9 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24388 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|