РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000535534<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Анікіна Т. О. 
До проблеми діалогізації освітнього процесу культурологічної підготовки майбутніх педагогів / Т. О. Анікіна // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 23. - С. 158-160. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Виділено відмінні риси навчального діалогу у порівнянні з репродуктивними методами навчання (створення можливості відкриття нових смислів, накопичення досвіду реалізації ціннісного вибору, направленість на актуалізацію особистісних функцій студентів) та особливості смислопошукового діалогу як особистісно орієнтованої технології навчання майбутнього педагога (особистісно-смисловий рівень спілкування студент-педагог, пріоритет особистісного досвіду над предметно-знаннєвими компонентами освіти, створення атмосфери творчості, проблемності, особистісне усвідомлення, переживання). Зазначено, що сутність діалогу культур в освітньому процесі полягає в тому, що урок-діалог починається з перевизначення загальної проблеми в питання-парадокс для кожного з присутніх.

Выделено отличительные черты учебного диалога в сравнении с репродуктивными методами обучения (создание возможности открытия новых смыслов, накопления опыта реализации ценностного выбора, направленность на актуализацию личностных функций студентов) и особенности смыслопоискового диалога как личностно ориентированной технологии обучения будущего педагога (личностно-смысловой уровень общения студент-педагог, приоритет личностного опыта над предметно-знаниевой компонентами образования, создание атмосферы творчества, проблемности, личностное осознание, переживание). Указано, что сущность диалога культур в образовательном процессе заключается в том, что урок-диалог начинается с переопределения общей проблемы в вопрос-парадокс для каждого из присутствующих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського