РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000535583<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Головін М. Б. 
Психолого-педагогічна модель процесу пізнавальної діяльності суб'єкта навчання з практичного освоєння та створення об'єктів високої складності / М. Б. Головін // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 22. - С. 37-45. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто моделювання процесів навчальної діяльності на основі деталізації суб'єкта та об'єкта процесу пізнання. Висвітлено специфіку мозкових функцій суб'єкта діяльності, роль у цьому процесі органів сприйняття та їх проекційних зон, короткочасної та довготривалої пам'яті. Виділено процеси розпізнання образів, дослідження інформації, програмування та регуляція діяльності. Проаналізовано рівень реалізації об'єкта. Зауважено, що формалізація уявлень про протоколи розумових дій з освоєння, створення, модернізації складних об'єктів є важливим предметом психологічних і педагогічних досліджень. Відмічено можливість формування на цих уявленнях ефективних методик автоматизованого та традиційного навчання в широкому спектрі напрямів професійної діяльності

Рассмотрено моделирование процессов учебной деятельности на основе детализации субъекта и объекта процесса познания. Освещена специфика мозговых функций субъекта деятельности, роль в этом процессе органов восприятия и их проекционных зон, кратковременной и долговременной памяти. Выделены процессы распознавания образов, исследования информации, программирования и регуляции деятельности. Проанализирован уровень реализации объекта. Отмечено, что формализация представлений о протоколах умственных действий по освоению, созданию, модернизации сложных объектов является важным предметом психологических и педагогических исследований. Указана возможность формирования на этих представлениях эффективных методик автоматизированного и традиционного обучения в широком спектре направлений профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314.1 + Ю935.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського