РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000536438<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Muzychenko G. 
Ukraine in the context of the development of political marketing theory and practice / G. Muzychenko // Наук. вісн.. - 2014. - № 4. - С. 183-194. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

It's analysed the main stages in the development of political marketing as theory and practice of modern political process in a democratic society, which shows the leading role of Western, especially American, scientists. At the moment, the scientific analysis clearly separate the two directions of the development of political marketing - theoretical and practical. Analysis of Ukrainian reality shows that political marketing is a topical subject of Ukrainian scientists researches, especially young ones. Political practice has experience in the use of technology in the practice of political marketing campaign, shaping the image of political leaders and the state as a whole, although, according to experts, the market of political consulting is not developed, and the political marketing is perceived negatively by population.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053 + Ф3(4УКР)13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського