РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000538103<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чухрай Н. І. 
Трансформація ролі та функцій маркетингу у сучасному бізнесі / Н. І. Чухрай; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2011. - № 2. - С. 165-170. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито ідеологічну основу процесу маркетингу. Обгрунтовано подвійну природу та характер проблем сучасного маркетингу. Ідентифіковано особливості мислення та менталітету маркетологів; окреслено напрями еволюції пріоритетів розвитку маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського