Чухрай Н. І. Трансформація ролі та функцій маркетингу у сучасному бізнесі / Н. І. Чухрай; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2011. - № 2. - С. 165-170. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.
Розкрито ідеологічну основу процесу маркетингу. Обгрунтовано подвійну природу та характер проблем сучасного маркетингу. Ідентифіковано особливості мислення та менталітету маркетологів; окреслено напрями еволюції пріоритетів розвитку маркетингу.
Шифр НБУВ: Ж70173Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"