РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000538120<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ковба Ж. М. 
Формування асортименту як основна складова маркетингової товарної політики книгарні / Ж. М. Ковба, А. П. Корнійчук; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2011. - № 3. - С. 77-87. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено питання товарної політики роздрібних книготорговельних підприємств. Проаналізовано інформаційну ситуацію в науково-практичній діяльності, зокрема теоретичні засади асортиментної роботи в книгарстві. Висвітлено основні проблеми та особливості сучасної книжкової торгівлі в Україні, наведено головні маркетингові засади формування асортименту у книготорговельній мережі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.117 + У9(4УКР)421.523.398

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського