Крайнікова Т. С. Культура медіаспоживання в Україні: актуальний стан і механізми формування : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Т. С. Крайнікова; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2015. - 28 c. - укp.Досліджено актуальні реалії, тенденції і шляхи формування індивідуальної та колективної культури медіаспоживання в Україні. З'ясовано обсяг та обгрунтовано місце поняття "культура медіаспоживання" в терміносистемі теорії соціальних комунікацій. На матеріалі статистичних даних, результатів первинних і вторинних медіадосліджень вивчено морфологію культури медіаспоживання: її суб'єкти та об'єкти, базові одиниці, функції, механізм споживчого вибору тощо. Обгрунтовано фасетну класифікацію. На підставі аналізу інформаційних потреб й інтересів, медіауподобань, моделей медіаповедінки виявлено й охарактеризовано поширені в Україні типи культури медіаспоживання: медіаконсьюмеризм (некомпетентне медіаспоживання), медіапросьюмеризм (компетентне медіаспоживання) і перехідний тип (констеляції різнорівневих практик). Описано передумови розвитку національної культури медіаспоживання, розроблено комплексний підхід до її формування узгодженими діями зацікавлених агентів - медіабізнесу, державної влади, громадян. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) + Ч62 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА412760 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|