Боровець О. Дидактична компонента у структурі професійної компетентності майбутнього вчителя / О. Боровець // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - 2013. - Вип. 28. - С. 43-47. - Бібліогр.: 5 назв - укp.Розглянуто комплекс необхідних організаційно-педагогічних умов для ефективного формування готовності вчителів до використання сучасних електронних засобів навчання в контексті трьох основних компонентів: створення сучасного інформаційного середовища у загальноосвітніх навчальних закладах, оновлення змісту та структури методичної роботи з педагогічними кадрами у системі післядипломної педагогічної освіти, упровадження регіональної віртуальної системи неперервної підтримки вчителя у міжкурсовий період. Рассмотрен комплекс необходимых организационно-педагогических условий для эффективного формирования готовности учителей к использованию современных электронных средств обучения в контексте трех основных компонентов: создание современной информационной среды в общеобразовательных учебных заведениях, обновление содержания и структуры методической работы с педагогическими кадрами в системе последипломного педагогического образования, внедрение региональной виртуальной системы непрерывной поддержки учителя в межкурсовой период. The article deals with a set of necessary organizational and pedagogical conditions for the efficient formation of readiness of teachers to use modern electronic means of teaching. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|