РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539121<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Соколюк О. М. 
Елементи навчальної творчості у процесі виконання Інтернет орієнтованих навчальних досліджень з фізики у середній школі [Електронний ресурс] / О. М. Соколюк // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 2. - С. 91-100. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Зазначено, що недостатня розробленість проблеми розвитку навчальної творчості учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій як у теоретичному, так і в практичному плані обумовлює необхідність пошуку нових шляхів ефективної організації навчально-виховного процесу в інформаційно-освітньому середовищі середньої загальноосвітньої школи. Розглянуто проблеми організації навчальних досліджень з фізики у загальноосвітній середній школі як творчо орієнтованої навчальної діяльності учнів. Визначено поняття «навчальна творчість», проаналізовано алгоритми діяльності учнів у процесі виконання навчальних досліджень з фізики з точки зору прояву елементів творчості як одиниць інтелектуальної активності.

Отмечено, что недостаточная разработанность проблемы развития учебного творчества учащихся средствами информационно-коммуникационных технологий как в теоретическом, так и в практическом плане обуславливает необходимость поиска новых путей эффективной организации учебно-воспитательного процесса в информационно-образовательной среде средней общеобразовательной школы. Рассмотрены проблемы организации учебных исследований по физике в общеобразовательной школе как творчески ориентированной учебной деятельностиучащихся. Дано определение понятия «учебное творчество», проанализированы алгоритмы деятельности учащихся в процесс се выполнения учебных исследований по физике с точки зрения проявления элементов творчества как единиц интеллектуальной активности.

Problem of pupil's educational creativity development by means of information and communication technology both theoretical and practical insufficient elaboration stipulates the necessity to find out new ways (approaches) of educational process effective arrangement within secondary school information-educational environment. Problems of educational investigations on physics in secondary school as pupil's creative-oriented educational activities are considered in the present article. Conception of “educational creativity” is defined, algorithms of pupil's activities in the process of educational investigations on physics execution are analyzed from the creativity elements manifestation as intellectual activity unit point of view.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-253

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського