РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539125<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жук Ю. О. 
Техноценоз засобів навчання для виконання навчальних досліджень з фізики у середній загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / Ю. О. Жук // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 2. - С. 11-20. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

На основі аналізу переліків назв засобів навчання наведено результати перевірки застосовності закону рангово-видового розподілу до засобів навчальної діяльності, які необхідні для забезпечення навчальних досліджень з фізики в середній загальноосвітній школі. Використання методів техноценологічного аналізу показало, що історично склалася стійка множина засобів, які забезпечують реалізацію навчальних досліджень з фізики в середній школі. Ця проблема набуває особливої значущості у зв'язку з необхідністю вибору стратегії відродження в Україні галузі промисловості засобів навчання й аналізу якості комп'ютерно-орієнтованих навчальних досліджень з фізики в середній школі.

На основе анализа перечней названий средств обучения приведены результаты проверки применимости закона рангово-видового распределения к средствам учебной деятельности, которые необходимы для обеспечения учебных исследований по физике в средней общеобразовательной школе. Применение методов техноценологического анализа показало, что исторически сложилось устойчивое множество средств, которые обеспечивают реализацию учебных исследований из физики в средней школе. Данная проблема приобретает особую значимость в связи с необходимостью выбора стратегии возрождения в Украине отрасли промышленности средств обучения и анализа качества компьютерно-ориентированных учебных исследований по физике в средней школе.

The article presents results of verification of rank-specific distribution low applicability for study activity means based on analysis of lists of educational means names, which are required for provision of educational investigations in physics in secondary school of general education. The use of methods of technocenosis analysis demonstrated the historical background of stable plurality of means providing the implementation of educational investigations in physics in secondary school. This problemis of great importance in connection with necessity to choose the strategy of new birth in Ukraine of the branch of educational means and analysis of quality of computer-oriented educational investigations in physics in secondary school.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського