РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539127<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Литвинова С. Г. 
До питання експертизи якості електронних освітніх ресурсів [Електронний ресурс] / С. Г. Литвинова // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 2. - С. 21-27. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено науково-методичні підходи до організації експертизи якості електронних освітніх ресурсів (ЕОР) для загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено понятійний апарат, описано об'єкт експертизи, уточнено окремі аспекти функцій експертизи. Визначено основні завдання, які стоять перед експертизою, узагальнено принципи її проведення (науковість, індивідуалізація, активне включення до навчального процесу тощо). Описано вимоги до учасників експертизи ЕОР, обгрунтовано відповідність ЕОР дидактичним і методичним вимогам, наведено алгоритм підготовки об'єкта експертизи до визначення відповідності дидактичним вимогам. Встановлено, що експертиза ЕОР спрямована на одержання від експертів відповідних даних і прийняття на їх основі компетентних рішень щодо доцільності використання у загальноосвітніх навчальних закладах.

Рассмотрены научно-методические подходы к организации экспертизы качества электронных образовательных ресурсов (ЭОР) для общеобразовательных учебных заведений. Определен понятийный аппарат, описан объект экспертизы, уточнены отдельные аспекты функций экспертизы. Определены основные задачи, стоящие перед экспертизой, обобщены принципы ее проведения (научность, индивидуализация, активное включение в учебный процесс). Описаны требования к участникам экспертизы ЭОР, обосновано соответствие ЭОР дидактическим и методическим требованиям, приведен алгоритм подготовки объекта экспертизы к определению соответствия дидактическим требованиям. Установлено, что экспертиза ЭОР направлена на получение от экспертов соответствующих данных и принятия на их основе компетентных решений о целесообразности использования в общеобразовательных учебных заведениях.

The article deals with the scientific and methodological approaches to the examination of quality of electronic educational resources (EER) for secondary schools. It was defined conceptual apparatus, described the object of examination, clarified certain aspects of the functions of examination, determined the basic tasks of expertise, summarized the principles of expertise (scientific, personalization, active involvement in the learning process), described the requirements to the participants of EER expertise, grounded EER accordance to didactic and methodological requirements, described an algorithm of preparation for the examination object to determine compliance with the requirements of didactic. It is established that the assessment is aimed tothe receipt from the experts of corresponding data and acceptance on their basis of competent decisions about expedience of the use in general educational establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського