РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539129<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Науменко О. М. 
Інтернет-ресурси і підвищення якості шкільної хімічної освіти [Електронний ресурс] / О. М. Науменко // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 2. - С. 56-63. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання застосування Інтернет-ресурсів з метою підвищення якості шкільної хімічної освіти. Якість освіти трактується як процес і як результат. Із позицій процесу, якість освіти – це стан системи освіти в цілому й умови освітньої діяльності у кожному навчальному закладі зокрема; як результат – вказує на відповідність рівня підготовки учнів вимогам Державного стандарту освіти і чинних освітніх програм, здатність задовольняти освітні запити особистості, відповідати потребам суспільства і держави. Зазначається, що розвиток системи шкільної освіти потребує постійного оновлення технологій, прискореного впровадження інновацій, швидкої адаптації до економічних і технологічних змін у світі.

Рассмотрен вопрос применения Интернет-ресурсов с целью повышения качества школьного химического образования. Качество образования трактуется как процесс и как результат. С позиций процесса, качество образования - это состояние системы образованияв целом и условия образовательной деятельности в каждом учебном заведении в частности; как результат - указывает на соответствие уровня подготовки учеников требованиям Государственного стандарта образования и действующих образовательных программ, способность удовлетворять образовательные запросы личности, отвечать потребностям общества и государства. Отмечается, что развитие системы школьного образования требует постоянного обновления технологий, ускоренного внедрения инноваций, быстрой адаптации к экономическим и технологическим изменениям в мире.

The problem of Internet-resources usage aiming to improve the quality of school chemical education is examined in the article. Quality of education is interpreted as a process and as a result. From positions of process, quality of education is the state of the system of education on the whole and conditions of educational activity in every educational establishment in particular; as a result ? specifies compliance with the level of students preparation to the requirements of the State standard of education and operating educational programs, ability to satisfy the educational queries of personality, to meet the needs of society and the state. It is noted, that development of the school system requires constant updating of technologies, speed-up introduction of innovations, and rapid adaptation to the economic and technological changes in the world.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського