Панасюк Н. Л. Характеристика етапів навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів із оволодіння економічними знаннями / Н. Л. Панасюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 7 (50). - С. 117-120. - Бібліогр.: 27 назв - укp.Охарактеризовано етапи навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів із оволодіння економічними знаннями. Зауважено, що розробка змістового аспекту когнітивного етапу навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів з оволодіння економічними знаннями повинна грунтуватись на рівневому підході до них та вирізненні знань-знайомств, знань-копій, повноцінних знань (знання-уміння) та знань-трансформацій. Охарактеризованы этапы учебной деятельности будущих инженеров-педагогов по овладению экономическими знаниями. Показано, что разработка содержательного аспекта когнитивного этапа учебной деятельности будущих инженеров-педагогов по овладению экономическими знаниями должна основываться на уровневом подходе к ним и выделении знаний-знакомств, знаний-копий, полноценных знаний (знания-умения) и знаний-трансформаций. The results of analysis of scientific literature, which allow to select the existent going near determination of concept "knowledge" are given in this article. Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|