Гаран М. С. Історія математики як чинник гуманізації навчального процесу / М. С. Гаран // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 61. - С. 15-20. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Висвітлено концептуальні підходи щодо гуманізації навчального процесу молодших школярів шляхом вивчення елементів історії математики. Освещены концептуальные подходы к гуманизации учебного процесса младших школьников путем изучения элементов истории математики. Сonceptual approaches to humanization of educational process of the primary schoolchildren by study of elements of a history of mathematics is covered. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 г(0)р21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|