Косенко Ю. М. Критерії визначення сформованості історичних понять у розумово відсталих учнів / Ю. М. Косенко // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 61. - С. 94-99. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Обгрунтовано основні критерії визначення сформованості історичних понять у дітей з вадами інтелекту, висвітлено рівні засвоєння системи понять з курсу та їх кількісні показники, запропоновано формулу визначення загального рівня сформованості історичних понять в окремого учня з кожного завдання. Обоснованы основные критерии определения сформированности исторических понятий у детей с нарушениями интеллекта, освещены уровни усвоения системы понятий по курсу и их количественные показатели, предложена формула определения общего уровня сформированности исторических понятий у отдельного ученика по каждому заданию. Proved the main criteria for determining the formation of historical concepts in children with impaired intelligence, highlighted the level of assimilation of concepts the course and quantitative indicators, the proposed formula for determining the level overall formation of historical concepts in a in mentally retarded pupils on each task. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|