Рябчиков М. Л. Психолого-педагогічні та соціально-економічні передумови інженерно-педагогічної інтеграції / М. Л. Рябчиков, Ю. В. Апьонкін // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 61. - С. 174-177. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Висвітлено психолого-педагогічні та соціально-економічні передумови інтеграції інженерно-педагогічної освіти, обгрунтовано доцільність тісної співпраці освіти, науки та виробництва. Отображены психолого-педагогические и социально-экономические предпосылки интеграции инженерно-педагогического образования, обоснована необходимость тесного сотрудничества образования, науки и промышленности. Psychologic-pedagogic and socio-economic pre-conditions of integration of engineer-pedagogical education are reflected, expediency of close collaboration of education, science and industry is reasonable. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 в2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|