РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539379<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Головська І. Г. 
Упровадження стратегій критичного мислення на уроках англійської мови / І. Г. Головська, І. Р. Талабішка // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 72-77. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обґрунтовано необхідність розвитку критичного мислення у школярів та формування стратегій подолання проблем. Проаналізовано напрямки сучасних наукових досліджень критичного мислення: як якість розуму, як когнітивна та метакогнітивна стратегія, як інтегральне особове утворення. Доведено доцільність використання проблемно-орієнтованого навчання з урахуванням вікових особливостей школярів у формуванні навичок критичного мислення. Запропоновано авторську методику розвитку критичного мислення за допомогою аудіювання під час уроків іноземної (англійської) мови. Подано структуру уроку за технологією аудіювання: розминка, актуалізація, осмислення та розмірковування. Особливу увагу приділено методиці «шести капелюшків» для проведення останнього етапу уроку – осмислення. Розкрито переваги паралельного мислення та особливості його формування за допомогою розподілення класу на групи згідно різних режимів мислення.

Обоснована необходимость развития критического мышления у школьников и формирования стратегий преодоления проблем. Проанализированы направления современных научных исследований критического мышления: как качество разума, как когнитивная и метакогнитивные стратегии, как интегральное личностное образование. Доказана целесообразность использования проблемно-ориентированного обучения с учетом возрастных особенностей школьников в формировании навыков критического мышления. Предложена авторская методика развития критического мышления посредством аудирования на уроках иностранного (английского) языка. Подана структура урока по технологии аудирование: разминка, актуализация, осмысление и размышление. Особое внимание уделено методике «шести шляпок» для проведения последнего этапа урока – осмысления. Раскрыты преимущества параллельного мышления и особенности его формирования с помощью распределения класса на группы согласно различных режимов мышления.

Grounded is the necessity of developing the students’ critical thinking and formulate strategies to overcome the problems. Analyzed are the trends of modern research of critical thinking: as the quality of the mind, as cognitive and metacognitive strategies, as integral formation personnel. Proved is the expediency of the use of problem-based learning with age-appropriate of students in the skills of critical thinking. Proposed is the authorized method of critical thinking through listening to the lessons of foreign (English) language. Posted is the structure technology lesson listening: warm, actualization, understanding and reflection. Particular attention is paid to the methods of "six hats" for the last phase of the lesson – reflection. Revealed are the advantages of parallel thinking and peculiarities of its formation via distribution class into groups according to different modes of thinking.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського