РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539382<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Малік М. В. 
Специфіка діяльності загальноосвітнього навачльного закладу інклюзивного типу / М. В. Малік // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 88-93. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Відзначено гуманітарні тенденції в формуванні освітньо-виховного процесу для дітей з особливими навчальними потребами. Розкрито особливості функціонування загальноосвітнього навчального закладу інклюзивного типу. Розглянуто роль формування індивідуальної мотивації у всіх учасників навчально-виховного процесу. Перелічено науково-методичні вимоги до впровадження інклюзивної освіту в загальноосвітню практику. Проаналізовано переваги та недоліки індивідуального навчального плану для дітей з особливими освітніми потребами. Визначено умови організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах. Особливу увагу приділено аспектам взаємодії індивідів та груп в процесі педагогічної та виховної діяльності в умовах інклюзії. Охарактеризовано портфоліо як інноваційну форму накопичення та оцінювання знань.

Отмечены гуманитарные тенденции в формировании образовательно-воспитательного процесса для детей с особыми учебными потребностями. Раскрыты особенности функционирования общеобразовательного учебного заведения инклюзивного типа. Рассмотрена роль формирования индивидуальной мотивации у всех участников учебно-воспитательного процесса. Перечислены научно-методические требования к внедрению инклюзивного образования в общеобразовательную практику. Проанализированы преимущества и недостатки индивидуального учебного плана для детей с особыми образовательными потребностями. Определены условия организации инклюзивного обучения детей с особыми образовательными потребностями в общеобразовательных учебных заведениях. Особое внимание уделено аспектам взаимодействия индивидов и групп в процессе педагогической и воспитательной деятельности в условиях инклюзии. Охарактеризовано портфолио как инновационная форма накопления и оценки знаний.

Noted are the humanitarian trends in shaping the educational process for children with special educational needs. Disclosed are the features of the operation of an educational institution inclusive type. Considered is the role of the formation of individual motivation of all participants in the educational process. Listed are the scientific and methodological requirements for the implementation of inclusive education in general practice. Analyzed are the advantages and disadvantages of individual curriculum for children with special educational needs. Determined are the conditions of inclusive education for children with special educational needs in secondary schools. Particular attention is paid to aspects of the interaction of individuals and groups in the process of teaching and educational activities in terms of inclusion. Characterized is the portfolio as an innovative form of accumulation and assessment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського