РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539390<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Юрчук О. 
Сучасні психолого-педагогічні вимоги до професійної діяльності вихователів ДНЗ / О. Юрчук // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 240-244. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено змістові характеристики когнітивного, практичного, особистісного компонентів. Виокремлено складові педагогічної техніки, серед яких названо вербальне спілкування, невербальне спілкування (міміка, пантоміміка, зовнішній вигляд), керування своїм психофізичним станом (дихання, напруження м'язів, емоції, увага, уява, спостережливість). Cформовано групи здібностей за психологічними, педагогічними та особистісними критеріями: організаторські, дидактичні, перцептивні, комунікативні; сугестивні; дослідницькі; науково-пізнавальні. Уточнено групи педагогічних здібностей: здатність до передачі дітям знань у короткій і цікавій формі, здатність розуміти дітей, здатність до самостійності та творчого складу мислення, схильність до винахідливості, швидкого і точного орієнтування, здатність до організаторських здібностей.

Определены содержательные характеристики когнитивного, практического, личностного компонентов. Выделены составляющие педагогической техники, среди которых - вербальное общение, невербальное общение (мимика, пантомимика, внешний вид), управление своим психофизическим состоянием (дыхание, напряжение мышц, эмоции, внимание, воображение, наблюдательность). Сформированы группы способностей по психологическим, педагогическим и личностными критериям: организаторские, дидактические, перцептивные, коммуникативные; суггестивные; исследовательские; научно-познавательные. Уточнены группы педагогических способностей: способность к передаче детям знаний в краткой и интересной форме, способность понимать детей, способность к самостоятельности и творческому складу мышления, склонность к изобретательности, быстрому и точному ориентированию, организаторские способности.

Modern requirements to educator’s professional activity are determined in the article. Different constructions of requirements to teacher’s professional activity based on the scientific researches are analyzed. Meaningful qualities of teacher’s personality are considered professionally. Functions and structure of preschool educator’s professional activity are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.427

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського