РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539393<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Цимбалюк І. 
Концептуальні засади розвитку системи неперервної випереджувальної післядипломної педагогічної освіти як складової неперервності розвитку особистості / І. Цимбалюк // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 231-234. - Бібліогр.: 4 назви. - укp.

Обгрунтувано концептуальні засади розвитку системи неперервної випереджувальної післядипломної педагогічної освіти як складової неперервності розвитку особистості. Визначено її завдання: спроба виявити актуальний смисл концепції неперервної освіти; розкриття її історичних, соціокультурних й педагогічних засад. Сформульовано низку відмінностей неперервної та традиційної освіти: прискорення темпів освоєння засобів і методів суспільного виробництва, форм його організації; постійне оновлення прикладних знань, необхідність підтримувати на потрібному рівні здатність виконувати складні професійні функції, оперативно враховувати зміни соціальної практики; не лише інститут передавання досвіду, а й перебудови та розвитку; неперервна освіта як педагогічна система має сприяти цілеспрямованому, різнобічному розвитку особистості та змінюватися залежно від освітніх потреб; у методологічному плані підвищення кваліфікації є однією зі складових проблеми неперервності розвитку особистості.

Обоснованы концептуальные основы развития системы непрерывного опережающего последипломного педагогического образования как составляющей непрерывности развития личности. Определены ее задачи: выявление актуального смысла концепции непрерывного образования, раскрытие ее исторических, социокультурных и педагогических основ. Сформулирован ряд различий непрерывного и традиционного образования: ускорение темпов освоения средств и методов общественного производства, форм его организации; постоянное обновление прикладных знаний, необходимость поддерживать на нужном уровне способность выполнять сложные профессиональные функции, оперативно учитывать изменения социальной практики; непрерывное образование как педагогическая система должно способствовать целенаправленному, разностороннему развитию личности и изменяться в зависимости от образовательных потребностей; в методологическом плане повышение квалификации является одной из составляющих проблемы непрерывности развития личности.

The article highlights the results of a theoretical study of the conceptual foundations of the system of continuous proactively Postgraduate Education as part of continuity of personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського