Цимбалюк І. Концептуальні засади розвитку системи неперервної випереджувальної післядипломної педагогічної освіти як складової неперервності розвитку особистості / І. Цимбалюк // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 231-234. - Бібліогр.: 4 назви. - укp.Обгрунтувано концептуальні засади розвитку системи неперервної випереджувальної післядипломної педагогічної освіти як складової неперервності розвитку особистості. Визначено її завдання: спроба виявити актуальний смисл концепції неперервної освіти; розкриття її історичних, соціокультурних й педагогічних засад. Сформульовано низку відмінностей неперервної та традиційної освіти: прискорення темпів освоєння засобів і методів суспільного виробництва, форм його організації; постійне оновлення прикладних знань, необхідність підтримувати на потрібному рівні здатність виконувати складні професійні функції, оперативно враховувати зміни соціальної практики; не лише інститут передавання досвіду, а й перебудови та розвитку; неперервна освіта як педагогічна система має сприяти цілеспрямованому, різнобічному розвитку особистості та змінюватися залежно від освітніх потреб; у методологічному плані підвищення кваліфікації є однією зі складових проблеми неперервності розвитку особистості. Обоснованы концептуальные основы развития системы непрерывного опережающего последипломного педагогического образования как составляющей непрерывности развития личности. Определены ее задачи: выявление актуального смысла концепции непрерывного образования, раскрытие ее исторических, социокультурных и педагогических основ. Сформулирован ряд различий непрерывного и традиционного образования: ускорение темпов освоения средств и методов общественного производства, форм его организации; постоянное обновление прикладных знаний, необходимость поддерживать на нужном уровне способность выполнять сложные профессиональные функции, оперативно учитывать изменения социальной практики; непрерывное образование как педагогическая система должно способствовать целенаправленному, разностороннему развитию личности и изменяться в зависимости от образовательных потребностей; в методологическом плане повышение квалификации является одной из составляющих проблемы непрерывности развития личности. The article highlights the results of a theoretical study of the conceptual foundations of the system of continuous proactively Postgraduate Education as part of continuity of personality. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|