РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000539395<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ткачук В. 
Управління розвитком професійної компетентності вихователя в умовах адаптивного управління дошкільним навчальним закладом / В. Ткачук // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 224-227. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано можливості до інноваційної діяльності: матеріально-фінансовий та особистісний потенціал садка, модернізація управління освітнім закладом шляхом запровадження інноваційних технологій та створення систем адаптаційного управління. Визначено перспективні напрями розвитку освіти: упровадження нового змісту та форм освітнього процесу, створення умов для розвитку сучасного педагогічного мислення, формування ключових компетенцій учасників виховного процесу. З урахуванням комплексу наукових підходів до управління (синергетичного, гуманістичного, діалектичного, концептуального та системного) виявлено домінанти та інваріантні складові процесу адаптивного управління дошкільним закладом. Констатовано актуальність розроблення та впровадження нововведень у практику дошкільної освіти. Названо пріоритетні принципи управління: єдність централізму й демократії, інформаційна достатність й аналітичне прогнозування, соціальна детермінація, науковість й компетентність, оперативне регулювання й зворотний зв’язок, стимулювання та згуртованість кадрів, фінансова та ділова підтримка, раціональне поєднання традиційного й інноваційного. Визначено модернізаційні управлінські функції: прогностичну, політико-дипломатичну, консультативну, менеджерську та представницьку.

На примере внедрения модели инновационного развития дошкольного учреждения № 4 г. Ковеля в ДОУ обоснованы возможности к инновационной деятельности, в частности: материально-финансовый и личностный потенциал садика, модернизация управления образовательным учреждением путем внедрения инновационных технологий и создание систем адаптационного управления. Определены перспективные направления развития образования: внедрение нового содержания и форм образовательного процесса, создание условий для развития современного педагогического мышления, формирование ключевых компетенций участников воспитательного процесса. С учетом комплекса научных подходов к управлению, в частности: синергетического, гуманистического, диалектического, концептуального и системного выявлены доминанты и инвариантные составляющие процесса удаптивного управления дошкольным учреждением. Констатирована актуальность разработки и внедрения нововведений в практику дошкольного образования. Названы приоритетные принципы управления: единство централизма и демократии, информационная достаточность и аналитическое прогнозирование, социальная детерминация, научность и компетентность, оперативное регулирование и обратная связь, стимулирования и сплоченность кадров, финансовая и деловая поддержка, рациональное сочетание традиционного и инновационного. Определены модернизированные управленческие функции: прогностическая, политико-дипломатическая, консультативная, менеджерская и представительная.

In the article the essence of adaptive control of pre-schools in conditions of innovative novovveden; analitichnu activity in the system of adaptive control of dnz; task preschool establishment and expected results is described control-experimentally eksperimental’noy works is formulated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.427

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського